Automatické uzávierky / Mechanické uzávierky

Videa, obrázky, srazy apod...

Moderátoři: harley, Marty

Příspěvekod Zdeněk Knebl » pát, 04 dub 2008 20:07

On to dělá i na Aro a je to replika Aussie a dělá to vlastne na cokoliv napříkald i na Ural. :wink:
Zdeněk Knebl
Špion
 
Příspěvky: 3
Registrován: čtv, 03 dub 2008 17:30

Příspěvekod Standa » pát, 04 dub 2008 20:12

OFFROAD CENTRUM KARLOVY VARY
VRAKOVIŠTĚ NISSAN PATROL
E-SHOP OFFROAD www.offroadcentrumkarlovyvary.com
774910320
Uživatelský avatar
Standa
Offroad bůh
 
Příspěvky: 3135
Registrován: sob, 15 říj 2005 10:49
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvekod Zdeněk Knebl » ned, 06 dub 2008 13:34

ja to kupoval od Koňaříka http://sweb.cz/Vladislav09/ možná jich je víc to já ale nevim.já jsem narazil na tohodle a jsem spokojen.
Zdeněk Knebl
Špion
 
Příspěvky: 3
Registrován: čtv, 03 dub 2008 17:30

Příspěvekod johnyvelkytvrdy » úte, 21 črc 2009 12:35

Mám dotaz:
Když dám na xj 2x 100% automatickou uzávěrku typu Aussielocker. K tomu kola 33"-35". Vydrží to stávající poloosy a kříže?
johnyvelkytvrdy
Špion
 
Příspěvky: 9
Registrován: úte, 21 črc 2009 12:26

Příspěvekod harley » úte, 21 črc 2009 13:03

nezapoměl si na převody? :?
Jeep Wrangler JK Unlimited-X, 3,8 V6 automat, 2,5" Teraflex lift,33"M/T Cooper

www.properform.cz
Uživatelský avatar
harley
Offorad ikona
 
Příspěvky: 7905
Registrován: pát, 14 říj 2005 08:29
Bydliště: Praha 9 Prosek

Příspěvekod johnyvelkytvrdy » úte, 21 črc 2009 13:38

harley píše:nezapoměl si na převody? :?


Takže když změním převody, tak to poloosy a kříže vydržej?
Jsem tu novej. Jak najdu vlákno o změně převodů?
johnyvelkytvrdy
Špion
 
Příspěvky: 9
Registrován: úte, 21 črc 2009 12:26

Příspěvekod Marty » úte, 21 črc 2009 15:05

johnyvelkytvrdy píše:Mám dotaz:
Když dám na xj 2x 100% automatickou uzávěrku typu Aussielocker. K tomu kola 33"-35". Vydrží to stávající poloosy a kříže?


může i nemusí, záleží to na typu terénu i typu ježdění .....

osobně bych předním poloosám moc nedával při agresivním ježdění ....

musíš konkretizovat otázku ..
Uživatelský avatar
Marty
Offroad maniac
 
Příspěvky: 1191
Registrován: úte, 14 bře 2006 12:49

Příspěvekod Ludwiq » úte, 21 črc 2009 15:19

johnyvelkytvrdy píše:
harley píše:nezapoměl si na převody? :?


Takže když změním převody, tak to poloosy a kříže vydržej?
Jsem tu novej. Jak najdu vlákno o změně převodů?


myslim ze Harley chtel rict ze velky kola a jeste k tomu uzaverky bez zmeny prevodu je divny ...
PS: taky to resim ...
Ludwiq
Autoškolák
 
Příspěvky: 361
Registrován: úte, 03 úno 2009 18:11

Příspěvekod johnyvelkytvrdy » úte, 21 črc 2009 22:06

Marty píše:
johnyvelkytvrdy píše:Mám dotaz:
Když dám na xj 2x 100% automatickou uzávěrku typu Aussielocker. K tomu kola 33"-35". Vydrží to stávající poloosy a kříže?


může i nemusí, záleží to na typu terénu i typu ježdění .....

osobně bych předním poloosám moc nedával při agresivním ježdění ....

musíš konkretizovat otázku ..



Jde mi o to, že přemýšlím o dalším offu. Chtěl bych kola nejlíp 35" dostatek výkonu a nějakým způsobem zašpérovat. Myslel jsem na XJ s aussinama. Auto bych chtěl dostat někam poblíž LC 80 na 35". Kluci co je maj říkaly, že při rasantní jízdě jezděj bez špéry předku, protože při výskoku a dopadu se serou přední nápravy. AL je zašpérovaná pořád, takže se o tu přední nápravu bojím.
XJ jsem chtěl hlavně z finančních důvodů, ale jestli mi napíšete, že budu muset nahradit poloosy, kříže, nebo celou nápravu za D60. Tak to asi nemá hru a budu muset pošetřit na to LCčko.
P.S: auto určené pro freeride něco jako rumunské expedice
johnyvelkytvrdy
Špion
 
Příspěvky: 9
Registrován: úte, 21 črc 2009 12:26

Příspěvekod Andrej » stř, 22 črc 2009 07:49

No na romale Ti budu stačiť v pohode aj 33" pneu pre XJ.
Rovnako radšej by mal zadnu šperu automatku, prednu vypínatelnu. Najlepšie oboje vypínatelné a mechanické koli spolahlivosti napr. OX-locker.

Druhá vec dostať XJ na 35" pneu je už dosť záhul na lift, ideš vysoko cez 6" a už nemožeš použiť továrenské uchyty. Ideálne long arm na SK behá jedno Xj takto upravené. Zadná náprava ma hlavné rameno do A horne spodné su klasika. Náprava dosť vystužená.
Predná náprava tak isto LA ale len 3 link aby to krížilo, vystužená a chalanisko ju má bez automatky. Vzadu má Ausinu.
Zatial predná náprava vydržala ale chalanisko jazdí z rozumom. Dokedy to vydrží je otázne. Vzadu už niekolko krát vychrupal planetky a satelity a raz aj komplet prevody.
Prevody v serii ked budeš mať 4l budu 1:3,55 na 35 tak min potreba 4,56 najlepšie 4,88.
Upraviť auto ide ale prekopávaš celý podvozok. Meníš prevody, zosiluješ nápravy a aj tak nevieš kedy čo prdne. 35" pneu su už dosť na D30 a D35. Dalej budeš riešiť oba kardany na mieru, a rozvodovku budeš musieť prekopať na SYE, ináč to pojde do hajzlu.

Takže ak si si myslel že len nahodíš tlmiče struny (oko všetci čo povačšinou maju kit od IM alebo OE) tak nato zabudni 8)

CEny si zrátaj, pridaj prácu a uvidíš čo ti z toho víde.

Jo a prípadne sa dá zadná náprava zameniť za chrysler 8,25" vydrží hodne viacej jedna aj z origo plechmi na lisťáky sa vála na SK 8) a je defakto k mani čo viem ja.
Jeep Grand Cherokee 4l, nejake hmlovky, 5" , AT BFG 31x10,5xR15, NP 231

Jeep Grand Cherokee 5,2l - zatiaľ cestná leštenka

www.jeepparts.sk
bratislava@jeepparts.sk
Uživatelský avatar
Andrej
Offroad expert
 
Příspěvky: 757
Registrován: úte, 02 led 2007 17:00
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod johnyvelkytvrdy » stř, 22 črc 2009 21:34

Andrej píše:No na romale Ti budu stačiť v pohode aj 33" pneu pre XJ.
Rovnako radšej by mal zadnu šperu automatku, prednu vypínatelnu. Najlepšie oboje vypínatelné a mechanické koli spolahlivosti napr. OX-locker.

Druhá vec dostať XJ na 35" pneu je už dosť záhul na lift, ideš vysoko cez 6" a už nemožeš použiť továrenské uchyty. Ideálne long arm na SK behá jedno Xj takto upravené. Zadná náprava ma hlavné rameno do A horne spodné su klasika. Náprava dosť vystužená.
Predná náprava tak isto LA ale len 3 link aby to krížilo, vystužená a chalanisko ju má bez automatky. Vzadu má Ausinu.
Zatial predná náprava vydržala ale chalanisko jazdí z rozumom. Dokedy to vydrží je otázne. Vzadu už niekolko krát vychrupal planetky a satelity a raz aj komplet prevody.
Prevody v serii ked budeš mať 4l budu 1:3,55 na 35 tak min potreba 4,56 najlepšie 4,88.
Upraviť auto ide ale prekopávaš celý podvozok. Meníš prevody, zosiluješ nápravy a aj tak nevieš kedy čo prdne. 35" pneu su už dosť na D30 a D35. Dalej budeš riešiť oba kardany na mieru, a rozvodovku budeš musieť prekopať na SYE, ináč to pojde do hajzlu.

Takže ak si si myslel že len nahodíš tlmiče struny (oko všetci čo povačšinou maju kit od IM alebo OE) tak nato zabudni 8)

CEny si zrátaj, pridaj prácu a uvidíš čo ti z toho víde.

Jo a prípadne sa dá zadná náprava zameniť za chrysler 8,25" vydrží hodne viacej jedna aj z origo plechmi na lisťáky sa vála na SK 8) a je defakto k mani čo viem ja.



Dík za odpověď. Vychází mi z toho, že takhle hodně upravovat XJ je neretabilní. :(
johnyvelkytvrdy
Špion
 
Příspěvky: 9
Registrován: úte, 21 črc 2009 12:26

Příspěvekod Andrej » čtv, 23 črc 2009 07:34

No dávať to na 35" je už fakt záhul, ale už na 33" to má priechodnosť jak svina.
Jeep Grand Cherokee 4l, nejake hmlovky, 5" , AT BFG 31x10,5xR15, NP 231

Jeep Grand Cherokee 5,2l - zatiaľ cestná leštenka

www.jeepparts.sk
bratislava@jeepparts.sk
Uživatelský avatar
Andrej
Offroad expert
 
Příspěvky: 757
Registrován: úte, 02 led 2007 17:00
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Ludwiq » čtv, 23 črc 2009 08:39

Andrej píše:No dávať to na 35" je už fakt záhul, ale už na 33" to má priechodnosť jak svina.


Andrej, nemas nejakou fotku to XJ na 35" ?
diky !
Ludwiq
Autoškolák
 
Příspěvky: 361
Registrován: úte, 03 úno 2009 18:11

Příspěvekod Marty » čtv, 23 črc 2009 10:35

otázka zní? k čemu potřebuju 35ky, pokud není řidič uplně levej dokáže na 33kách držet krok s patrolem na 36kách ....
Uživatelský avatar
Marty
Offroad maniac
 
Příspěvky: 1191
Registrován: úte, 14 bře 2006 12:49

Příspěvekod johnyvelkytvrdy » čtv, 23 črc 2009 11:06

Marty píše:otázka zní? k čemu potřebuju 35ky, pokud není řidič uplně levej dokáže na 33kách držet krok s patrolem na 36kách ....
Jde mi o to, ze kdyz přede mnou projede patrol na 37' vykopal koleje ze dřel nápravama tak potrebuju podobnou světlou výšku. Tak jsem tu chtel zjistit jak jsou úpravy náročný.
johnyvelkytvrdy
Špion
 
Příspěvky: 9
Registrován: úte, 21 črc 2009 12:26

PředchozíDalší

Zpět na Ostatní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků

cron