Pevnostní nárazníky - obecně

Pro vložení své inzerce kontaktuje administrátora nebo moderátora tohoto tématu, budou Vám sděleny podmínky.

Pevnostní nárazníky - obecně

Příspěvekod John » čtv, 05 úno 2009 18:08

Ve spolupráci s firmou OffroadCB nabízíme vývoj a výrobu pevnostních nárazníků na všechny typy vozidel. V současné době jsou navrženy nárazníky na vozy Mazda BT50, Mitsubishi Pajero I, Nissan Patrol a Jeep XJ herokee. Jejich ukázky naleznete v tomto vlákně, postupně budou přibývat. Ceny od 6ti tisíc dle složitosti, většinou se i s přípravou pro naviják pohybují okolo 10ti tisíc bez povrchové úpravy. Na některé typy vozidel, jako Jeep XJ Cherokee nebo Nissan Patrol se budeme nárazníky snažit držet skladem..



*************************************

Původní zpráva:
Pro zpřehlednění to dám sem. Dělám teď na pevnosťáku pro Mazdu BT50. A páč je to muj první kus a páč mi záleží, aby byl zákazník spokojen, chtěl bych abyste provedli konstruktivní kritiku, jde mi hlavně o zásadní chyby konstrukce, díky.


Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Naposledy upravil John dne pát, 18 pro 2009 14:13, celkově upraveno 2
Albert Einstein: Představivost je důležitější než vědomosti.
Jonas Ridderstrale: Inovace spočívá v otázce: ?Co kdyby??
Uživatelský avatar
John
Offroad bůh
 
Příspěvky: 3338
Registrován: sob, 07 říj 2006 14:57

Příspěvekod John » čtv, 05 úno 2009 18:09

akorát ta kvalita je děs, z toho nic nepoznáte. Nemá někdo web, kam bych to moh hodit v lepší kvalitě?
Albert Einstein: Představivost je důležitější než vědomosti.
Jonas Ridderstrale: Inovace spočívá v otázce: ?Co kdyby??
Uživatelský avatar
John
Offroad bůh
 
Příspěvky: 3338
Registrován: sob, 07 říj 2006 14:57

Příspěvekod Petr4x4 » čtv, 05 úno 2009 18:24

Neboj. Odborníci to poznaj i tady :wink:
Obrázek
Uživatelský avatar
Petr4x4
4x4exot
 
Příspěvky: 6772
Registrován: pon, 19 čer 2006 22:53

Příspěvekod Doďa » čtv, 05 úno 2009 19:36

:kuk3 :kuk3 no já nevím jstli to tak bude ale ty prostřední stojny bych dělal minumálně z 8 mm.. já mám 5mm a přivařené výstuhy a stejně se mě jedna ohnula při vyprošťování.. mluvím o tom spodku kam se bude dávat šekl...

kde bude SPZ??

přídavná světla nebudou??
www.maniacoffroaders.com
.... proč jezdit MT, když je větší sranda na AT ....
PoloVůz
Uživatelský avatar
Doďa
Offroad bůh
 
Příspěvky: 2287
Registrován: stř, 09 lis 2005 21:11
Bydliště: Plzeň-Sever :-)

Příspěvekod John » čtv, 05 úno 2009 20:15

Doďa píše::kuk3 :kuk3 no já nevím jstli to tak bude ale ty prostřední stojny bych dělal minumálně z 8 mm.. já mám 5mm a přivařené výstuhy a stejně se mě jedna ohnula při vyprošťování.. mluvím o tom spodku kam se bude dávat šekl...

kde bude SPZ??

přídavná světla nebudou??



s tou sílou máš pravdu, udělám v tom místě zesílení. SPZ by měla vyjít nad rolny... Přídavná světla už si vyřeší zákazník, dodávám to bez povrchovky...
Albert Einstein: Představivost je důležitější než vědomosti.
Jonas Ridderstrale: Inovace spočívá v otázce: ?Co kdyby??
Uživatelský avatar
John
Offroad bůh
 
Příspěvky: 3338
Registrován: sob, 07 říj 2006 14:57

Příspěvekod Frog » čtv, 05 úno 2009 23:35

chybí mi tam šikmý náběh, je to až moc hranatý, ale na autě to asi bude jiný :)
Uživatelský avatar
Frog
Řidič
 
Příspěvky: 444
Registrován: pon, 22 pro 2008 03:36
Bydliště: kousek od Mladé Boleslavi

Příspěvekod John » pát, 06 úno 2009 07:24

richard_gregor píše:chybí mi tam šikmý náběh, je to až moc hranatý, ale na autě to asi bude jiný :)


což pokud se týká tvaru takten je už schválen
Albert Einstein: Představivost je důležitější než vědomosti.
Jonas Ridderstrale: Inovace spočívá v otázce: ?Co kdyby??
Uživatelský avatar
John
Offroad bůh
 
Příspěvky: 3338
Registrován: sob, 07 říj 2006 14:57

Příspěvekod Hanes » pát, 06 úno 2009 07:52

Vypadá to solidně, jen mi připadá, že na mohutnost nárazníku je tam slabá výztuha a nepříliš pevnostní úchyty....................
ISUZU fan
Tel.: 737 004 223
Uživatelský avatar
Hanes
Offroad bůh
 
Příspěvky: 3176
Registrován: ned, 01 říj 2006 19:29
Bydliště: Javorník/Waldkraiburg

Příspěvekod John » pát, 06 úno 2009 08:41

úchyty už fakt nevim. Líp to vyřešit snad ani nejde. Blbá mazda má rám vpředu zakončenej strašně nízko a navíc se k nim dá dostat poměrně malýma otvorama v karoserii. Vyřezat se to nedá, jsou tam zrovna nosníky vedoucí k silentbloku. Jsou ale zavětrovaný, vystužený, v podstatě vše je namáháno na tah, nic na ohyb. Ty vnitřní výstuhy bych mohl uzavřít, tím vznikne profil a ten je z hlediska pevnosti nezničitelnej. Jen si zase říkám, aby to bylo dobře, takhle jak to mám to má jistou deformační schopnost.

jen tak mimochodem, koukal jsem na originál ARB a ty si s tím hlavu fakt nedělaj. Mám to tak o 50% betelnější-.
Albert Einstein: Představivost je důležitější než vědomosti.
Jonas Ridderstrale: Inovace spočívá v otázce: ?Co kdyby??
Uživatelský avatar
John
Offroad bůh
 
Příspěvky: 3338
Registrován: sob, 07 říj 2006 14:57

Příspěvekod Charlie Cruiser » pát, 06 úno 2009 09:52

origo ARB je opravdu celkem měkej, ale má to určitě svůj důvod..
Všechny zákony, které můžeme porušit bez toho, abychom někomu ublížili, jsou směšné.
... dobře už bylo a bude hůř...
Uživatelský avatar
Charlie Cruiser
4x4exot
 
Příspěvky: 212
Registrován: stř, 03 zář 2008 23:52

Příspěvekod Péca » pát, 06 úno 2009 15:09

Čavec. Jo vypadá hezky a svuj učel určitě splní. Prosimtě na kolik asi tak výjde. Díky.
Uživatelský avatar
Péca
Autoškolák
 
Příspěvky: 358
Registrován: sob, 08 lis 2008 17:45
Bydliště: Bezděkov nad Metují

Příspěvekod Hanes » sob, 07 úno 2009 07:50

Origo ARB je pevnostní jen na oko, to nemá s pevností nic společného, materiál pro použití na pevnostní nárazník začína u síly 5mm.
Nemyslel jsem uzavřít tojako profil ale spíš ještě přidat nějakou výztuhu............
ISUZU fan
Tel.: 737 004 223
Uživatelský avatar
Hanes
Offroad bůh
 
Příspěvky: 3176
Registrován: ned, 01 říj 2006 19:29
Bydliště: Javorník/Waldkraiburg

Příspěvekod soptik » sob, 07 úno 2009 11:19

s tíhle souhlasim, myslím že nemá cenu dělat ho ze zbytečně silnýho materiálu, já mám všechny z 3mm plechu, samozdřejmě uchyty a nosný části sou zesílený. ty oka bude stačit z 8mm výpalku, v přimým směru to udrží v pohodě, když by to někdo rval do boku, tak ohne i mnohem silnější mat.
když uděláš ty výztuhy tak jak je na obrázku, tak to držet bude.
udělat ho jako uzavřenej profil by hodně zpevnilo "kroucení" ale zas se blbě lakuje a ošetřuje zevnitř.
JEEP CHEROKEE XJ 4l
Aro M461 "zebra" 1.8TD
Uživatelský avatar
soptik
Offroad instruktor
 
Příspěvky: 912
Registrován: úte, 17 led 2006 17:42
Bydliště: Teplicko

Příspěvekod mimouch » sob, 07 úno 2009 11:20

Souhlas s Johnym.

Když budete rýt v zemi s ARBem, tak to v pohodě vydrží a to je účel pevnostního nárazníku - zvětšit nájezdové úhly a jeho odolnost při kontaktu se zemí nebo překážkami při jízdě v terénu, kdy by se origo plastovej nárazník rozlámal.

Není to ochrana při nehodě, protože tam vznikne taková energie, že se zohýbá i extra silnej nárazník a když nárazník uděláte ještě pevnější, bude se ohýbat něco jinýho a o tom už řeč byla.
Nissan Patrol GR 4,2D
Uživatelský avatar
mimouch
Offroad bůh
 
Příspěvky: 3480
Registrován: ned, 05 úno 2006 01:02

Příspěvekod dado » sob, 07 úno 2009 12:06

Tie oka kam sa dava sekla som na svojom robil z 8 mm plechu. Potom som vyvrtal vacsiu dieru, vlozil vnutorny kruzok z nejakeho loziska potrebneho priemeru a zavaril.
Uživatelský avatar
dado
Offroaďák
 
Příspěvky: 639
Registrován: čtv, 13 říj 2005 14:50
Bydliště: Rimavská Sobota , Slovensko

Další

Zpět na Nabídky úpravců

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron