Nissan Patrol GR - Relokace předních ramen

Pro vložení své inzerce kontaktuje administrátora nebo moderátora tohoto tématu, budou Vám sděleny podmínky.

Příspěvekod NISSIN » ned, 05 dub 2009 22:03

Obrázek
NISSAN PATROL GR Y60 kraťas
NISSIN
Autoškolák
 
Příspěvky: 364
Registrován: sob, 03 kvě 2008 17:38
Bydliště: PRAHA

Příspěvekod HonzaK » pon, 06 dub 2009 19:43

NISSIN píše:Já už namontoval v pátek. Teda začal jsem už ve čtvrtek, ale zarazily mě 14 šrouby. Ty jsem kupoval až v pátek. U Y 61 jsem musel vymezit trochu vůli mezi horním držákem a origo držákem třema velkoplošnýma podložkama na každou stranu. Jinak vše O.K. Určitě se znatelně zlepšili jízdní vlastnosti oproti předchozímu předklonu čepu. Auto už neplave po silnici a zlepšilo se i plavání ve vyjetých kolejích.

tomu teda vubec nerozumim. Nic takoveho sem delat na 61 nemusel. Vubec nechapu kam si ty podlozky dal?

K jizdnim vlastnostem, asi jako to popsal NISSIN. Ja s tim zatim najel tak s bidou 20km po ceste. Kazdopadne mnohem jistejsi rizeni, neplave vubec v kolejich (to se uz castecne odstranilo novyma silnetblokama v pr. panhardce) ale ted uz vubec neplave. Normal jedes, dvema prstikama drzis volant, loket na dverich. Kilecko, dilatacky na mostech, vyjete koleje apod. nic, pohoda. Proste jako se seriovym zaklonem. Rozhodne se taky zmenilo. chovani pri prejezdu retarderu. Je to daleko meksi nez predtim. Ted se spise prehoupne, predtim spise drclo.
Nissan Patrol Y60 kraťas, další červený "Šrotík"
Uživatelský avatar
HonzaK
Offroaďák
 
Příspěvky: 697
Registrován: úte, 21 úno 2006 23:09
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod jardafr » pon, 06 dub 2009 20:24

cus a na jak vysoke zvednuti se to pouziva
offroad je život kterym chci jit
775 77 77 78
Obrázek
Uživatelský avatar
jardafr
4x4exot
 
Příspěvky: 377
Registrován: pon, 29 pro 2008 14:21
Bydliště: praha 6

Příspěvekod Czap » pon, 06 dub 2009 20:54

Romik píše:No a jízdní zkoušky? Celý národ čeká jak na Obamu !!!( teda já jsem na komunistu nečekal)

pokud tě zajímají vlastnosti, tak super, křížení se zvětší a při rejdu Ti to nepodkopává, jak říkám, neřešit vyřešené http://www.4x4nazory.cz/phpBB2/viewtopi ... 3&start=30
775791777
Uživatelský avatar
Czap
Řidič
 
Příspěvky: 534
Registrován: úte, 16 led 2007 21:22
Bydliště: HORNÍ LHOTA (OSTRAVA)

Příspěvekod jardafr » pon, 06 dub 2009 21:16

myslim je si se to pouziva na 6 10 nebo 12 centymetru zvednuti urcite to neni stejny na 6 a treba na 12 centaku ne
offroad je život kterym chci jit
775 77 77 78
Obrázek
Uživatelský avatar
jardafr
4x4exot
 
Příspěvky: 377
Registrován: pon, 29 pro 2008 14:21
Bydliště: praha 6

Příspěvekod NISSIN » úte, 07 dub 2009 07:47

HonzaK píše:
NISSIN píše:Já už namontoval v pátek. Teda začal jsem už ve čtvrtek, ale zarazily mě 14 šrouby. Ty jsem kupoval až v pátek. U Y 61 jsem musel vymezit trochu vůli mezi horním držákem a origo držákem třema velkoplošnýma podložkama na každou stranu. Jinak vše O.K. Určitě se znatelně zlepšili jízdní vlastnosti oproti předchozímu předklonu čepu. Auto už neplave po silnici a zlepšilo se i plavání ve vyjetých kolejích.

tomu teda vubec nerozumim. Nic takoveho sem delat na 61 nemusel. Vubec nechapu kam si ty podlozky dal?

K jizdnim vlastnostem, asi jako to popsal NISSIN. Ja s tim zatim najel tak s bidou 20km po ceste. Kazdopadne mnohem jistejsi rizeni, neplave vubec v kolejich (to se uz castecne odstranilo novyma silnetblokama v pr. panhardce) ale ted uz vubec neplave. Normal jedes, dvema prstikama drzis volant, loket na dverich. Kilecko, dilatacky na mostech, vyjete koleje apod. nic, pohoda. Proste jako se seriovym zaklonem. Rozhodne se taky zmenilo. chovani pri prejezdu retarderu. Je to daleko meksi nez predtim. Ted se spise prehoupne, predtim spise drclo.
Blbě jsem to popsal, za prvé jsem to dával na krátkou Y60 !!! A při montáži když jsem to uchytil na ty čtyři šrouby pod příčkou převodovky, tak mě mezi tím horním držákem a vloženým válečkem vznikla vůle asi 6 mm. Musel jsem dát podložky, jinak bych ten horní úchyt nestáhnul nadoraz k sobě.....druhá možnost byla nedávat podložky, ale vyfrézovat ty čtyři díry do oválu, abych mohl posunout celý držák směrem dozadu.....
NISSAN PATROL GR Y60 kraťas
NISSIN
Autoškolák
 
Příspěvky: 364
Registrován: sob, 03 kvě 2008 17:38
Bydliště: PRAHA

Příspěvekod John » úte, 07 dub 2009 08:10

Dělal jsem to v přípravku, tak jak Honzovi i Nissinovi. Zřejmě jsou tam nějaké niance v typech, nebo rocích výroby. Do budoucna budu dělat ty otvory dole rovnou oválné, buď je rovnou vypálim, nebo nechám vyfrezovat...
Albert Einstein: Představivost je důležitější než vědomosti.
Jonas Ridderstrale: Inovace spočívá v otázce: ?Co kdyby??
Uživatelský avatar
John
Offroad bůh
 
Příspěvky: 3338
Registrován: sob, 07 říj 2006 14:57

Příspěvekod Czap » úte, 07 dub 2009 19:45

jardafr píše:myslim je si se to pouziva na 6 10 nebo 12 centymetru zvednuti urcite to neni stejny na 6 a treba na 12 centaku ne

zbytek doladíš excentrama, nebo těma kolíbkama na šavlích podle vytočení nápravy
775791777
Uživatelský avatar
Czap
Řidič
 
Příspěvky: 534
Registrován: úte, 16 led 2007 21:22
Bydliště: HORNÍ LHOTA (OSTRAVA)

Příspěvekod mimouch » ned, 17 kvě 2009 23:04

Já jsem Johnovi nestihl poděkovat přímo, tak to dělám tady, ať to má i jako reklamu :wink:

Bazmeky po dohodě přišly asi za 2 dny a vypadjí výtečně. Myšleno co do zpracování, opravdu krásná práce. Takhle bych chtěl jednou umět vařit :lol:

Namontovaný to nemám, to až někdy jednou. Pak dodám postřehy ;)
Nissan Patrol GR 4,2D
Uživatelský avatar
mimouch
Offroad bůh
 
Příspěvky: 3480
Registrován: ned, 05 úno 2006 01:02

Příspěvekod NISSIN » pon, 18 kvě 2009 10:38

mimouch píše:Já jsem Johnovi nestihl poděkovat přímo, tak to dělám tady, ať to má i jako reklamu :wink:

Bazmeky po dohodě přišly asi za 2 dny a vypadjí výtečně. Myšleno co do zpracování, opravdu krásná práce. Takhle bych chtěl jednou umět vařit :lol:

Namontovaný to nemám, to až někdy jednou. Pak dodám postřehy ;)
Já už mám, můžu ti to ukázat. Jsem z P-9. Luboš
NISSAN PATROL GR Y60 kraťas
NISSIN
Autoškolák
 
Příspěvky: 364
Registrován: sob, 03 kvě 2008 17:38
Bydliště: PRAHA

Příspěvekod mimouch » pon, 18 kvě 2009 10:51

NISSIN píše:
mimouch píše:Já jsem Johnovi nestihl poděkovat přímo, tak to dělám tady, ať to má i jako reklamu :wink:

Bazmeky po dohodě přišly asi za 2 dny a vypadjí výtečně. Myšleno co do zpracování, opravdu krásná práce. Takhle bych chtěl jednou umět vařit :lol:

Namontovaný to nemám, to až někdy jednou. Pak dodám postřehy ;)
Já už mám, můžu ti to ukázat. Jsem z P-9. Luboš


Dík, ale já jsem z Jeruzaléma :D
Nissan Patrol GR 4,2D
Uživatelský avatar
mimouch
Offroad bůh
 
Příspěvky: 3480
Registrován: ned, 05 úno 2006 01:02

Příspěvekod NISSIN » pon, 18 kvě 2009 10:54

Už zase? Já myslel, že jsi tady v Praze.....
NISSAN PATROL GR Y60 kraťas
NISSIN
Autoškolák
 
Příspěvky: 364
Registrován: sob, 03 kvě 2008 17:38
Bydliště: PRAHA

Příspěvekod harley » pon, 18 kvě 2009 10:55

:D :D

John je šikovnej a tohle je pěkný. Jen škoda,že se na mě vybodl s pevnostníma víkama difů. :(
A těch napsanejch řádků kolem toho! :roll:
Jeep Wrangler JK Unlimited-X, 3,8 V6 automat, 2,5" Teraflex lift,33"M/T Cooper

www.properform.cz
Uživatelský avatar
harley
Offorad ikona
 
Příspěvky: 7905
Registrován: pát, 14 říj 2005 08:29
Bydliště: Praha 9 Prosek

Příspěvekod Karlito » pon, 18 kvě 2009 11:01

harley píše::D :D

John je šikovnej a tohle je pěkný. Jen škoda,že se na mě vybodl s pevnostníma víkama difů. :(
A těch napsanejch řádků kolem toho! :roll:


V Praze je nepotřebuješ :D

-ka-
Červená,
je taky barva... :-)
+420 604 240 223
Uživatelský avatar
Karlito
Offroad bůh
 
Příspěvky: 3172
Registrován: pát, 17 bře 2006 14:51
Bydliště: Holoubkov (ROkycany)

Příspěvekod harley » pon, 18 kvě 2009 11:06

Nepotřebuju ale chtěl jsem. To jako důvod stačí.
Jeep Wrangler JK Unlimited-X, 3,8 V6 automat, 2,5" Teraflex lift,33"M/T Cooper

www.properform.cz
Uživatelský avatar
harley
Offorad ikona
 
Příspěvky: 7905
Registrován: pát, 14 říj 2005 08:29
Bydliště: Praha 9 Prosek

PředchozíDalší

Zpět na Nabídky úpravců

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron