KQ 750 - silniční jízda - KIT variatoru

LTZ, LT-R, KingQuad...

Moderátor: koncak

KQ 750 - silniční jízda - KIT variatoru

Příspěvekod PetrT30 » pon, 09 srp 2010 19:46

Jezdím převážně silnice, ale terénu se také nebráním a dostala se ke mě informace, že je dobré nechat si dát KIT variátoru, aby motor pracoval v ideálních otáčkách při delší jízdě.
Prosím, jaké rozdíly jsou v tom KITu s originálem?
Našel jsem nějaké KITy, ale nejsem si jistej jakej je rozdíl.
Díky za upřesnění
PetrT30
Špion
 
Příspěvky: 3
Registrován: pon, 09 srp 2010 19:24

Příspěvekod abul » úte, 07 zář 2010 08:22

U nás jsou k mání kity EPI třeba tady http://eshop.vyberctyrkolku.cz/racing-doplnky-variatorove-kity-epi-c-550_655.html?sort=3d&page=1

Tady je zajímavá úprava variátoru na Kingquadu. Má i zvýšený otáčky+upravenej koš
http://www.youtube.com/watch?v=NoU5-myT ... r_embedded
abul
Špion
 
Příspěvky: 4
Registrován: čtv, 12 úno 2009 07:09

Příspěvekod PetrT30 » úte, 07 zář 2010 08:32

Díky za reakci.
Ale domnívám se, že já potřebuji právě obrácený efekt.
Příklad:
Jedu po silnici cca 90km/h a motor pracuje téměř na konci omezovače otáček. Což není podle mě zrovna ideální pro delší cestování.
PetrT30
Špion
 
Příspěvky: 3
Registrován: pon, 09 srp 2010 19:24

Příspěvekod abul » úte, 07 zář 2010 09:16

Petře, ale to je přesně to, co řeším i já. Pokud mu to na plnej plyn ukazuje 190km/h (čož je teoretická rychlost na špalkách), tak na půl plynu to tu stovku udělá a o to Ti jde ne? Osobně bych nezvyšoval otáčky pomocí nějakýho elektronickýho bazmeku, to je jen zbytečnost, pokud člověk nepotřebuje závodit. Navíc to snižuje životnost motoru. Ale ten variátorovej kit + třeba kola většího průměru, to by nemuselo být špatný řešení.
abul
Špion
 
Příspěvky: 4
Registrován: čtv, 12 úno 2009 07:09

Re: KQ 750 - silniční jízda - KIT variatoru

Příspěvekod drkac » úte, 07 zář 2010 12:00

PetrT30 píše:Jezdím převážně silnice, ale terénu se také nebráním a dostala se ke mě informace, že je dobré nechat si dát KIT variátoru, aby motor pracoval v ideálních otáčkách při delší jízdě.
Prosím, jaké rozdíly jsou v tom KITu s originálem?
Našel jsem nějaké KITy, ale nejsem si jistej jakej je rozdíl.
Díky za upřesnění


Kit variátoru jsem měl na Grizzlině a jediný důvod byly 27" pneu, kdy Kit variátoru upravuje a snižuje namáhární variátoru při jinýc než origo gumách, tzn.v zásadě šlo o šetření variátoru. Upraví se odezva na přidání plynu, je jemnější ale silově větší zátah. Měl jsem EPI a pokud chceš odborně poradit doporučím ti zavolat do ANDYMOTORS p.Přibáňovi a s ním to prodiskutovat. Mají zrovna EPI, ten jsem měl i já.

www.andymotors.cz

drk
Polaris 850 XP EPS
Can Am Renegade 1000 Xxc
Polaris Outlaw 90
Traxxas E-REVO BRUSHLESS 1:10
http://drkac.rajce.idnes.cz
obsah ničím nenahradíš
Uživatelský avatar
drkac
Offroaďák
 
Příspěvky: 631
Registrován: pon, 23 čer 2008 20:32
Bydliště: Byšice

Příspěvekod abul » úte, 07 zář 2010 12:29

> drkac A co rychlost, neměřil jsi ji po té úpravě? Myslím GPSkou, na tachometru to asi ukazuje stejně, ten má čidlo na hřídeli kola. Nebo jak je to u Gryzzliny?
abul
Špion
 
Příspěvky: 4
Registrován: čtv, 12 úno 2009 07:09

Příspěvekod drkac » úte, 07 zář 2010 20:54

abul píše:> drkac A co rychlost, neměřil jsi ji po té úpravě? Myslím GPSkou, na tachometru to asi ukazuje stejně, ten má čidlo na hřídeli kola. Nebo jak je to u Gryzzliny?


na neměřil a už ani nezměřím, Grizzly je ve světě. Ale já to tam nedával kvůli rychlosti, na to to nemá zásadní vliv. A maximálka u Grizzlyny mi stačila v pohodě
Polaris 850 XP EPS
Can Am Renegade 1000 Xxc
Polaris Outlaw 90
Traxxas E-REVO BRUSHLESS 1:10
http://drkac.rajce.idnes.cz
obsah ničím nenahradíš
Uživatelský avatar
drkac
Offroaďák
 
Příspěvky: 631
Registrován: pon, 23 čer 2008 20:32
Bydliště: Byšice


Zpět na Suzuki

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník