IVECO - Stratos Auto

Zde si můžete vyměnit ostřejší názory, co s offroadem vůbec nesouvisí...

Příspěvekod koncak » pát, 05 pro 2008 19:42

Vejr píše:
crusader píše:Možná jsem jen příliš postižen zkušenostmi z oboru, ale jsem rád, že na autech (a moto) si udělám i dnes 99% věcí sám...


pod to se podepíšu


to ja sice take,jelikoz za opravu cizich dostavam prachy tak to svoje snat opravim,ale kvuli nedostatku casu sem si odvez 4kulu do servisu,[nestartovala,a nema tlaky,coz se celkem vysvetlovalo]je tam uz mnesic,prace demontaz hlav,vymena simerinku ventilu,prebrouseni ventilu sborka,vcera my volaj ze to facha ale 4kolka bezi 5 mynut a chcipne,tak sem se ptal,to jako se mne ptate co stim nebo my chcete rict ze at si to odvezu a zvyknu si?
nakonec sem tam letel nasrany,na zakazce velkyma pismenama napsano ze zavada je spatne starty,tim padem se to asi musi opravit?

tak predemnou to zacaly zase rozebirat,ac koli se snazily mne zbavit ze my zavolaj,nakonec byly popraskane gumove spojky mezy karburatorama a hlavou. :twisted: cekani na objednane dily dalsi tyden, :twisted: :twisted: a este se ptam jak je mozne ze hlavy byly rozebrane a na tohle se neprislo? :twisted: :twisted: jo a za prebrouseni ventilu vcetne teda ceny gumicek cca 6500kc.
POLARIS SPORTSMAN 850XP-eps

Obrázek
Uživatelský avatar
koncak
Z jiné planety
 
Příspěvky: 4682
Registrován: úte, 09 říj 2007 20:12
Bydliště: praha vychod...603965311. koncak@quick.cz

Příspěvekod crusader » sob, 06 pro 2008 09:50

Celý problém je v nedostatečné motivaci samotných mechaniků a to hlavně díky přístupu vedení (většinou). Několik příkladů z mé dávné praxe, když jsem ještě dělal mechoša v "autorizovaném značkovém" servisu...:

Na autě určité nejmenované zahraniční značky a modelu se stále opakovala jedna a ta samá závada. V rámci záruky se měnily díly, jak na běžícím páse. Protože jsem člověk zvídavý, díl jsem rozebral a zjistil, že je tam celkem blbá konstrukční chyba, která se ale dá velice jednoduše a s téměř nulovými náklady odstranit a závada se pak už nebude opakovat. K dyž jsem s tímto návrhem došel za vedením servisu, byl jsem "seřván" co to vymýšlím za pi*oviny, jestli si prej myslím, že jsem chytřejší jak konstruktéři auta, ať to zase smontuju a jen měním kus za kus. Na moji argumentaci, že když tam ale dáme ten opravený/upravený díl, tak už se závada nebude opakovat a zákazníci budou spokojeni mě bylo řečeno, že to není moje starost ani moje práce...
:twisted:
To by samo o sobě stačilo, ale pikantní na tomto příběhu je jeho konec. Za cca dva měsíce od tohoto incidentu, přišly od vedení automobilky oficiální pokyny, kde se uvádělo, že v daném díle je celkem blbá konstrukční chyba, která se ale dá velice jednoduše a s téměř nulovými náklady odstranit a závada se pak už nebude opakovat. Servisy tuto úpravu mají provádět... Když vedení toto oznamovalo na dílně, vybralo si "náhodou" přesně ten okamžik, kdy jsem byl na zkušební jízdě...
:D

Další případ byl, když zahraniční vedení automobilky pořádalo v Praze školení o opravách automatických převodovek. Na můj dotaz, jestli tam od nás někdo pojede mě bylo sděleno, že jako na co, když automaty se prodávají minimálně, a že to nepotřebujeme. Tentokráte jsem ale byl tvrdší a školení si "vydupal" (Bylo to už po onom výše popsaném incidentu, takže moje slovo mělo alespoň jakous-takous váhu). Sice jsem tam musel jet vlastním autem a bydlet v nejlevnějším penzionu co se dal sehnat (aby to moc nestálo), ale nakonec jsem zmíněné školení na automaty absolvoval...

A takto by se dalo pokračovat do nekonečna a věřte, že v ostatních "značkových" servisech to nebývá jiné... I sebevětší nadšenec do techniky a aut nakonec rezignuje a dělá jen tupě tu nejnutnější práci bez špetky invence, nebo - jako já - z oboru odejde a dělá něco jiného, kde se mu nebrání v jeho plánech a představách. Z tohoto důvodu aby člověk kvalitního ochotného a odborného mechanika hledal ve značkových servisech jako jehlu v kupce sena...

Bohužel... :-(
Jeep Cherokee 4.0 Ltd. '99. 2''BB lift
Uživatelský avatar
crusader
Offroaďák
 
Příspěvky: 703
Registrován: pon, 04 čer 2007 12:14
Bydliště: Jižní Morava

Příspěvekod cibusp » ned, 07 pro 2008 13:27

crusade, je pravda že poctivého, slušného a dobrého mechoša aby pohledal, ale problém je v tom, opět mluvím ze ztkušenosti, že pokud si ten člověk udělá dobrou vizitku, bohužel většinou začne růst sebevědomí, zakázky začínají být odfláknuté, a to jen z důvodu stejného jako u velkých servisů, prostě hodně zakázek, a jak to má člověk stíhat? I když zase jich znám pár opačně, že se stále derou s kvalitou vzhůru, a nepychnou...
6 emerickejch + 4 japonský = solidní průser
Jeep Cherokee 4.0 non HO - bastardlift 3-4",30" MT, šnorchlik...
Mišíuši Pajero 2.5TD - long v sérii - svině z jeskyně

!!tel.: 773010585!!
Uživatelský avatar
cibusp
Offroad instruktor
 
Příspěvky: 903
Registrován: sob, 02 srp 2008 10:03
Bydliště: Nové Sedlo u Žatce

Příspěvekod Hanes » stř, 10 pro 2008 00:18

Petr N. (Oscar) píše:Jinak mám 75E14,r.v.99 najeto 580t. Je to sice italská avia se vzduchovou židlí,ale co do spolehlivosti nemůžu říct křivého slova. :palecnahoru

To buď rád, my jsme měli debatu na firmě, ty podělané Dailyny máme čtyři r.v. 2004 - 2007 a sypou se všechny...................
ISUZU fan
Tel.: 737 004 223
Uživatelský avatar
Hanes
Offroad bůh
 
Příspěvky: 3176
Registrován: ned, 01 říj 2006 19:29
Bydliště: Javorník/Waldkraiburg

Předchozí

Zpět na Ring smrti

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník