servis WJ...

Zde si můžete vyměnit ostřejší názory, co s offroadem vůbec nesouvisí...

servis WJ...

Příspěvekod JaCi » pát, 10 dub 2009 21:01

Ahoj,
puvodne jsem tady ani nechtel nic ventilovat (Harley vi) -ale po dnesku fakt uz musim... Zatim to nechavam bez dalsiho komentare, (mam jej pripraveny, ale nechci ovlivnit Vase nazory:-)) ale co rikate na tohle ???


Film: zadni naprava WJ

Kamera: Karlito
Scenar: Karlito

Hraji: JaCiho WJ & JaCi, komentuje -Ka-

poznamka: omluvte snizenou kvalitu, kameraman nebyl opily, ale drzel to vetsinu casu vzhuru nohama. Pro vysvetlenou zaciname na hornim rameni zaveseni zadni napravy (takto to vypada na obou stranach - ten silentblok je utrzeny, ne volny) a pokracujeme dolu a ke kolu, -zde to neni moc videt, ale ten silenblok v nem "pracuje" min o 1-1,5 cm...

..a to jen cast toho jak dopadlo moje auto :-(

http://sud.econet.cz/jaci-ftp/jeep/MOV00031.mpg

..sorry za format a umisteni, ale nemam silu to davat nekam jinam a nejak lip...
...rikat Patrolu dzip je stejny jako rikat vetroni tryskac...
Jeep WJ 4,7 V8 a Mitsubishi Pajero I 2,6 zivim se sitema a compama a autum mooc nerozumim :-(
Uživatelský avatar
JaCi
Offroad expert
 
Příspěvky: 780
Registrován: stř, 28 bře 2007 15:29
Bydliště: Plzen

Příspěvekod DwPetr » pát, 10 dub 2009 21:57

Co se to stalo? Mě to video shazuje všechny prohlížeče, takže to nezkouknu, ale silentblok na rameni jsem zahlídl :shock:
Vracím autům život - www.muj-jeep.cz

JEEP Grand Cherokee WJ 4.7 V8
JEEP Grand Cherokee ZJ 5.2 V8
Uživatelský avatar
DwPetr
Offroad bůh
 
Příspěvky: 2190
Registrován: ned, 20 kvě 2007 22:20
Bydliště: Znojmo

Příspěvekod JaCi » pát, 10 dub 2009 23:16

sakra - me to jde prehravat normalne... :-(

Ale jestli jsi videl jak pekne "drzi" - tak asi neuveris ze je 2 mesice starej...

Zkusil jsem to jeste do AVIcka
http://sud.econet.cz/jaci-ftp/jeep/MOV00031.avi
...rikat Patrolu dzip je stejny jako rikat vetroni tryskac...
Jeep WJ 4,7 V8 a Mitsubishi Pajero I 2,6 zivim se sitema a compama a autum mooc nerozumim :-(
Uživatelský avatar
JaCi
Offroad expert
 
Příspěvky: 780
Registrován: stř, 28 bře 2007 15:29
Bydliště: Plzen

Příspěvekod Karlito » pát, 10 dub 2009 23:49

Woe Jardo, s tím scenářem já nevím, ale scenář byl napsanej jinde :lol:

No, Jarda pořád mlel něco lehce vulgárního na NDR (nevím co mu ti němcí provedli) :D ale předek by měl bejt OK, co?

-ka-
Červená,
je taky barva... :-)
+420 604 240 223
Uživatelský avatar
Karlito
Offroad bůh
 
Příspěvky: 3172
Registrován: pát, 17 bře 2006 14:51
Bydliště: Holoubkov (ROkycany)

Příspěvekod JaCi » sob, 11 dub 2009 00:19

Karlito píše:Woe Jardo, s tím scenářem já nevím, ale scenář byl napsanej jinde :lol:

No, Jarda pořád mlel něco lehce vulgárního na NDR (nevím co mu ti němcí provedli) :D ale předek by měl bejt OK, co?

-ka-


si pletes pojmy - RDR - ne NDR :-))

Predek vypada OK, tedy nechci radeji videt co dela ta zvekacka v novym misto silentbloku v novym rameni :-))
...rikat Patrolu dzip je stejny jako rikat vetroni tryskac...
Jeep WJ 4,7 V8 a Mitsubishi Pajero I 2,6 zivim se sitema a compama a autum mooc nerozumim :-(
Uživatelský avatar
JaCi
Offroad expert
 
Příspěvky: 780
Registrován: stř, 28 bře 2007 15:29
Bydliště: Plzen

Příspěvekod JaCi » sob, 11 dub 2009 00:23

Karlito píše:Woe Jardo, s tím scenářem já nevím, ale scenář byl napsanej jinde :lol:

No, Jarda pořád mlel něco lehce vulgárního na NDR (nevím co mu ti němcí provedli) :D ale předek by měl bejt OK, co?

-ka-


si pletes pojmy - RDR - ne NDR :-))

Predek vypada OK, tedy nechci radeji videt co dela ta zvekacka v novym misto silentbloku v novym rameni :-))
...rikat Patrolu dzip je stejny jako rikat vetroni tryskac...
Jeep WJ 4,7 V8 a Mitsubishi Pajero I 2,6 zivim se sitema a compama a autum mooc nerozumim :-(
Uživatelský avatar
JaCi
Offroad expert
 
Příspěvky: 780
Registrován: stř, 28 bře 2007 15:29
Bydliště: Plzen

Příspěvekod John » sob, 11 dub 2009 08:44

Tak pokud chceš slyšet názor jenom na ten první příspěvek, tedy neovlivněn tím dalším napsaným, tak máš v háji horní silentblok :lol: .

Ten spodní tolik vidět není. Teď jsem vyndaval zezadu z Granda spodní silentbloky a koukal jsem, že je má vpředu i v zadu po směru jízdy jakoby vybranej. Jsem si říkal jestli to není kvůli křížení, ale každopádně určitou vůli měl také, přitom sice nebyl novej, ale opticky nebyl ni¨jak poškozenej.

Pokud je ten silentblok 2 měsíce starej, tak opět, neznám tvou anabázi, ale jako první bych šel po tom, proč se to stalo, tedy jestli nemám na autě něco v háji, kvůli čemu se to stalo... Pokud ne, tak bych reklamoval u výrobce/prodejce. Stane se, že se vyrobí/dodá vadnej kus. Ostatní komentáře si také nechám, protože neznám celou situaci...
Albert Einstein: Představivost je důležitější než vědomosti.
Jonas Ridderstrale: Inovace spočívá v otázce: ?Co kdyby??
Uživatelský avatar
John
Offroad bůh
 
Příspěvky: 3338
Registrován: sob, 07 říj 2006 14:57

Příspěvekod JaCi » sob, 11 dub 2009 08:50

no, prave - rekl bych spis ze mam v prdeli vse co se pred 2 mesicema na aute vymenilo :-(


Takze strucne:

pred 2 mesici jsem odvezl auto do servisu s tim ze chci 2" podlozky, nove tlumice, kontrolu podvozku a pripadnou vymenu nacatych silentloku a zjisteni/opravu bouchani vzadu...

Po cca 2 tydnech, kdy se vymenilo rameno zaveseni zadni napravy a po jednom rameni vepredu a vzadu (priznavam - moje blbost -zareagoval jsem "tak je vymen" a netuklo me ze je dobre menit obe a ani jsem na to nebyl upozornenej (dobre-uz tak to stalo dost, takze pry kvuli tomu..)) jsem si pro nej konecne jel.

A vysledek byl:


1) neco vzadu mlatilo stale -ale o neco min (asi tak 100km, pak uz stejne). Podvozek je/byl pry na 100% v poradku

2) to ze je auto o 2" zvedly neni moc videt, dodatecne jsme se dozvedel ze ze vyndaly ty puvodni izolatory u per (tj min cca 1,5cm) (Navic me dodatecne doslo ze se neresily dorazy - pro moje pouziti to asi neni tak nutne)

3) auto plavalo, po cca 400 km ze zacaly ozvat rany zepredu. Bohuzel to uz jsem byl z Plzne ve Znojme a cekalo me 2x Brno a zpet a pak domu -s DwPetrem jsme ve Znojme zkoukli ze je to vule na panhardce. (bohuzel ve tme a desti jsme to meli trosku blbe na silentbloky -ale to jsem zjistil dodatecne az ted) Konzultoval jsem to se servisem a bylo me potvzeno ze to muze byt opravdu ono. Az po vymene panhardky jsem se poucil ze zde je vule sama o sobe a musi byt dotazena fakt na pecky (ten sroub ma v poozdre silenbloku dobrou vuli uz z vyroby -musi se dorvat co to jde, a cely to pak drzi v podstate jen na dosedacich plochach, jinak to cvici:-)) ..tohle je spis moje chyba(neznalost), ale co - tak mam novou panhardku :-)

..no s autem jsem za ty 2 mesice najel cca 1,5-2 tis. km. Tak malo hlavne protoze porad vzadu neco mlatilo (postupne nakonec stejne jako pred servisem) a plavalo jako krava... ..a nebyl fakt cas to resit...

Zdroj mlaceni se nakonec nasel: Ovalny diry u hornich sroubu zaveseni zadnich tlumicu (ty se menily tez). Jak se s tim prece jen trosku jezdilo, je na jedny strane to pouzdro docela vytahany a asi i guma silentbloku nic moc :-( Navic se me pri oprave zdalo ze ten "domecek" do kteryho je zadni tlumic nahore uchycen je zmackany - jako by to pouzdro(trubicka) v silentbloku tlumice bylo kratsi. Poresil jsem to vlozenim podlozky :-) Ale nasledne jsem se pri hovoru se servisem dozvedel ze neni problem a ze ty pouzdra me posle, pac se k tlumicum davaji navic v ruznych delkach (=nekdo se tam pri montazi novych tlumicu vysral na to dat tam tu spravnou))


..no, dnes jsem byl u Karlita s tim ze je opet vule na panhardce a s domenkou ze jsou vytahany diry na srouby co je chycena. Jak jsem uz psal zjistili jsme ze ne - ze je jen treba oprvdu vsi (ne vsi:-)) sily a dlouheho nastavce na dotazeni...

Ale pri zjistovani dalsich vuli se potvrdil muj nazor: vymenene ramena maji siiilene meke silentbloky (jen pri lehkym strkani do auta ten novy zadni pracuje o vic nez centak). A silenbloky v rameni zaveseni zadni napravy jsou po 2 mesicich a max 2 tisicich km totalne v prdeli - uplne utrhany, cast jich je na sroubu, cast na rameni - a to na obou stranach... Takze zadni naprava si volne (+-min. 1 cm) putuje jak potrebuje, samozrejme se i pootaci - takze kardan si u diferaku pekne uziva :-))



..no, skoncim - vysledek je ten ze se servisu za necelych 40tis (matros+prace) mam 2" podlozky, predni tlumice a zadni s najebanyma silentblokama (budis, to se spravi - snad:-)) - zbytek je nepouzitelnej smejd, kterej i kdyz me dodavatel vymeni za novej na auto urcite nedam - nebudu riskovat ze veci ktery v originalu prezili cca 150 tis. zase odejdou v lepsim pripade ne po 2, ale treba po 5 tis. ;-)

Priznavam - rozladenej jsem byl uz driv, ale nechtel jsem to tu ventilovat - to slo spis o drobnosti v provedeni, aale po dnesnim zjisteni jak vypada zadek jsem totalne nasranej....



No, schvalne, hadejte o kom mluvim a kde se asi nakupovaly ty skvely dily s zivotnosti jeden mesic ???
...rikat Patrolu dzip je stejny jako rikat vetroni tryskac...
Jeep WJ 4,7 V8 a Mitsubishi Pajero I 2,6 zivim se sitema a compama a autum mooc nerozumim :-(
Uživatelský avatar
JaCi
Offroad expert
 
Příspěvky: 780
Registrován: stř, 28 bře 2007 15:29
Bydliště: Plzen

Příspěvekod John » sob, 11 dub 2009 09:20

Tak nevím o jakém servisu mluvíš, ale ve prospěch prodejce, tedy RDR, bych si dovolil trochu přimluvit. Jestliže ti servis odvedl takto zkur..nou práci, notabene vůle v zavěšení, pak to ty silentbloky prostě vyjebe, za to nemůže výrobek. Jestliže ti mlátili zadní tlumiče, tak část jejich zdvihu vůbec nefungovala a jestliže byli nový, tak je to jasný. properuješ - narazí to na tlumič - náprava dostane rotaci jako prase, protože tlumič je na nápravě uchycenej na docela velký páce a kdo to chytí?, no přeci silentblok. Neříkám, že věci z RDR jsou nejlepší na světě to ne, ale tady bych se jich zastal.. Nakonec se můžou potvrdit tvá slova, ale podle mě, dokud nemáš 100% montáž, nemůžeš to svádět na materiál. A to dotahování na krev je taky moc zajímavý, Každej šroub má předepsanej svuj dotahovací moment a na to je také navržena jeho velikost vzhledem k velikosti klíče na něj pasujícího. To je jako když ti v pneuservisu dotáhnou na krev kola a pak ženská se serivoým klíčem na dálnici v dešti poser se. Ten šroub je dimenzovanej na svuj klíč a ne na něčí tvrdou palici.
Albert Einstein: Představivost je důležitější než vědomosti.
Jonas Ridderstrale: Inovace spočívá v otázce: ?Co kdyby??
Uživatelský avatar
John
Offroad bůh
 
Příspěvky: 3338
Registrován: sob, 07 říj 2006 14:57

Příspěvekod DwPetr » sob, 11 dub 2009 09:32

Mě to taky plave, ale naštěstí tam je všechno originální, nicméně GO podvozku mám v plánu letos v létě. Silentbloky budu měnit všechny, a pamatuji si, že Harley na ZJ je měnil za nějaký pěkný, žlutý, nebo co, takže tím bych se zabýval. Je to dost blbý, plně chápu.
Vracím autům život - www.muj-jeep.cz

JEEP Grand Cherokee WJ 4.7 V8
JEEP Grand Cherokee ZJ 5.2 V8
Uživatelský avatar
DwPetr
Offroad bůh
 
Příspěvky: 2190
Registrován: ned, 20 kvě 2007 22:20
Bydliště: Znojmo

Příspěvekod John » sob, 11 dub 2009 09:40

a neplave to auto po zvednutí díky tomu zadním "A" zavěšení?, já s tím nemám až tolik zkušeností, ale pocitově mi to nepřijde tak dobrý, jako klasická panhardka, ale to je na jiný téma....
Albert Einstein: Představivost je důležitější než vědomosti.
Jonas Ridderstrale: Inovace spočívá v otázce: ?Co kdyby??
Uživatelský avatar
John
Offroad bůh
 
Příspěvky: 3338
Registrován: sob, 07 říj 2006 14:57

Příspěvekod JaCi » sob, 11 dub 2009 09:42

2 John: zatim nebudu rikat kdo to delal, z prace taky moc odvazanej nejsem, ale ty silntboky se podle me urcite zkurvili diky jejich "kvalite".
Je jen otazka casu kdy odejdou dalsi - kdyz vidim jak pruzi a jak jsou mekkoucky... Jo a o tom ze na ze servisu pry momentakem utazenych kolech jsem pretrhl origo klic na kola a pak jsme to s namahou povolovali metrovou tyci jsme radeji nepsal :-)))

2 DwPetr: na WJ se bohuzel musi menit ramena - jsou tam ovalny siletbloky ktery samostatne nejsou.... Nejde ani tak o cenu, ale ze neni moc z ceho vybirat :-(
...rikat Patrolu dzip je stejny jako rikat vetroni tryskac...
Jeep WJ 4,7 V8 a Mitsubishi Pajero I 2,6 zivim se sitema a compama a autum mooc nerozumim :-(
Uživatelský avatar
JaCi
Offroad expert
 
Příspěvky: 780
Registrován: stř, 28 bře 2007 15:29
Bydliště: Plzen

Příspěvekod JaCi » sob, 11 dub 2009 09:45

John píše:a neplave to auto po zvednutí díky tomu zadním "A" zavěšení?, já s tím nemám až tolik zkušeností, ale pocitově mi to nepřijde tak dobrý, jako klasická panhardka, ale to je na jiný téma....


ted tezko rict - kdyz ty silenbloky v tom zaveseni jsou roztrhany a volne se pohybuji nahoru,dolu, do stran :-)) Spis bych rekl ze vadi ze se (hlavne) vepredu vymenila jen jedna strana - kdyz se starej silenblok skoro ani nehne a novej na druhej strane povoli (jen pri strkani do kol) o centak a vic ....
...rikat Patrolu dzip je stejny jako rikat vetroni tryskac...
Jeep WJ 4,7 V8 a Mitsubishi Pajero I 2,6 zivim se sitema a compama a autum mooc nerozumim :-(
Uživatelský avatar
JaCi
Offroad expert
 
Příspěvky: 780
Registrován: stř, 28 bře 2007 15:29
Bydliště: Plzen

Příspěvekod DwPetr » sob, 11 dub 2009 10:47

No když to nepujde jinak, tak si udělám ramena svý, a nalisuju si tam ty žlutý. Nevyhodím 20k za něco co je k hovnu. Pokud v servisu dotahnou kola vzduchem, tak se nedivím. Já si je jen přitáhnu a dotahuju klíčem. Pro projetí přitahuju. Do servisu jezdím jen přezouvat a vyvažovat /když teda nemaj zrovna rozjetou vyvažovačku/.
Vracím autům život - www.muj-jeep.cz

JEEP Grand Cherokee WJ 4.7 V8
JEEP Grand Cherokee ZJ 5.2 V8
Uživatelský avatar
DwPetr
Offroad bůh
 
Příspěvky: 2190
Registrován: ned, 20 kvě 2007 22:20
Bydliště: Znojmo

Příspěvekod DwPetr » sob, 11 dub 2009 12:00

Tak jsem se koukl pod auto, a je to jasný, takže 3 metry silnostěnýho jeklu to zpraví :lol:
Vracím autům život - www.muj-jeep.cz

JEEP Grand Cherokee WJ 4.7 V8
JEEP Grand Cherokee ZJ 5.2 V8
Uživatelský avatar
DwPetr
Offroad bůh
 
Příspěvky: 2190
Registrován: ned, 20 kvě 2007 22:20
Bydliště: Znojmo

Další

Zpět na Ring smrti

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník