motor rd28t graf z brzdy

...160...260...Y60...Y61...king cab...double cab... terrano...

Příspěvekod Petr4x4 » úte, 02 led 2007 14:32

Podle mě je to to co máš mezi očima a nebo plyn kterej se přifukuje do sání
na zvýšení výkonu. (nevim jestli to je rajskej plyn :( )
Obrázek
Uživatelský avatar
Petr4x4
4x4exot
 
Příspěvky: 6772
Registrován: pon, 19 čer 2006 22:53

Příspěvekod Karlito » úte, 02 led 2007 14:52

Petr6A1 píše:Podle mě je to to co máš mezi očima a nebo plyn kterej se přifukuje do sání
na zvýšení výkonu. (nevim jestli to je rajskej plyn :( )


aha....

tak to prvé (bylo už i zlomené) tam mám....

a to druhé, jestli se nepletu je sloučenina NO2 (dvě)! Takový vodjeb nepřizpůsobenýho motoru, dvě molekuly kyslíku na jednu dusíku....

Jednou jsme to tady rozebírali - cílem je dostat co nejvíce kyslíku do motoru a pak tam nahrnout víc paliva (poměr kyslík/palivo zachován)

Jen jsem si rejpnul - jsem alergickej, když někdo použije spojení "NOS"

:oops:

-ka-
Červená,
je taky barva... :-)
+420 604 240 223
Uživatelský avatar
Karlito
Offroad bůh
 
Příspěvky: 3172
Registrován: pát, 17 bře 2006 14:51
Bydliště: Holoubkov (ROkycany)

Příspěvekod harley » úte, 02 led 2007 15:09

Karlito píše:
Jen jsem si rejpnul - jsem alergickej, když někdo použije spojení "NOS"

:oops:

-ka-


Tak to budeš muset bejt alergickej na půl světa,kterej to takhle používá. NOS je zkratka : Nitrous oxide systems

http://www.holley.com/index.asp?division=Nos

Nečteš - nevíš 8)
Jeep Wrangler JK Unlimited-X, 3,8 V6 automat, 2,5" Teraflex lift,33"M/T Cooper

www.properform.cz
Uživatelský avatar
harley
Offorad ikona
 
Příspěvky: 7905
Registrován: pát, 14 říj 2005 08:29
Bydliště: Praha 9 Prosek

Příspěvekod Karlito » úte, 02 led 2007 15:15

jsem to negramota!
pardon :oops: :oops: :oops:

-ka-
Červená,
je taky barva... :-)
+420 604 240 223
Uživatelský avatar
Karlito
Offroad bůh
 
Příspěvky: 3172
Registrován: pát, 17 bře 2006 14:51
Bydliště: Holoubkov (ROkycany)

Příspěvekod harley » úte, 02 led 2007 15:17

:lol: :lol: :lol:

Aspoň sem tě zbavil jedný alergie :lol:
Jeep Wrangler JK Unlimited-X, 3,8 V6 automat, 2,5" Teraflex lift,33"M/T Cooper

www.properform.cz
Uživatelský avatar
harley
Offorad ikona
 
Příspěvky: 7905
Registrován: pát, 14 říj 2005 08:29
Bydliště: Praha 9 Prosek

Příspěvekod Petr4x4 » úte, 02 led 2007 15:20

harley píše::lol: :lol: :lol:

Aspoň sem tě zbavil jedný alergie :lol:


A já jsem o kousek chytřejší.
Obrázek
Uživatelský avatar
Petr4x4
4x4exot
 
Příspěvky: 6772
Registrován: pon, 19 čer 2006 22:53

Příspěvekod harley » úte, 02 led 2007 15:21

MATA píše:NOS do dieselu? fakt? :roll: :shock: kazdopadne nic pro me a meho patrola v dohledne budoucnosti :)


Jasně že i pro naftu! http://www.holley.com/02519NOS.asp

NOS je skvělej v kombinaci s přeplňováním :P :P :lol:
Jeep Wrangler JK Unlimited-X, 3,8 V6 automat, 2,5" Teraflex lift,33"M/T Cooper

www.properform.cz
Uživatelský avatar
harley
Offorad ikona
 
Příspěvky: 7905
Registrován: pát, 14 říj 2005 08:29
Bydliště: Praha 9 Prosek

Příspěvekod ČAMPI » úte, 02 led 2007 16:47

slušný.....


Obrázek

8) 8) 8)
Uživatelský avatar
ČAMPI
Offroaďák
 
Příspěvky: 676
Registrován: úte, 25 dub 2006 07:33
Bydliště: Kousek od Prahy

Příspěvekod Tom.99 » úte, 02 led 2007 21:07

Koli to tak koštuje?
MATA: Dík za vysvětlení, s čísly jsem si poradil líp!!!! :P
Když se říká, JAPONEC až na konec!
Pák rád stojím na konci!!!!!! :-)

PATROLů není nikdy dost!!!!...No už asi ano :-(
Oni možná ti amíci nebudou zas tak zlí....
Uživatelský avatar
Tom.99
Offroad bůh
 
Příspěvky: 2052
Registrován: čtv, 26 led 2006 18:24
Bydliště: ................... raději nezmiňovat

Příspěvekod harley » stř, 03 led 2007 10:26

To na tý fotce nebude stát moc.

Teď dávám do jednoho HD trochu sofistikovanější systém a ten přišel asi 45 tis.
Obrázek

http://www.holley.com/03011-OZNOS.asp

Mužeš to tam dát v podstatě "jen tak" ale je to dost riskantní a neefektivní,když to budeš ovládat sám. Já to propojuju ještě s controlerem,kterej řídí množství a čas po jakou dobu to bude plnit motor a ještě různě při různým kvaltu a otáčkách. Ještě to komunikuje se zapalováním a upravuje se v závislosti na tom předstih.
Jeep Wrangler JK Unlimited-X, 3,8 V6 automat, 2,5" Teraflex lift,33"M/T Cooper

www.properform.cz
Uživatelský avatar
harley
Offorad ikona
 
Příspěvky: 7905
Registrován: pát, 14 říj 2005 08:29
Bydliště: Praha 9 Prosek

Příspěvekod BigTwin Jirka » stř, 03 led 2007 14:22

harley píše:Mužeš to tam dát v podstatě "jen tak" ale je to dost riskantní a neefektivní,když to budeš ovládat sám. Já to propojuju ještě s controlerem,kterej řídí množství a čas po jakou dobu to bude plnit motor a ještě různě při různým kvaltu a otáčkách. Ještě to komunikuje se zapalováním a upravuje se v závislosti na tom předstih.


Sakra, to je doopravdický profesionální přístup. Ty by ses tím mohl jednou živit, che che.

Jinak, když to sepne, je to jako kopanec od koně a kdo to jednou zkusil, zdá se mu o tom.

Ještě bych na závěr dodal, že u těch nejsportovnějších variant je celý motor stavěný jinak (komprese, karburátor atd.) a jezdí se spíš na kořalku, než na benzín. (ale to Harley určitě ví, já to sem dávám ne proto, abych ho nachytal, ale abych doplnil diskuzi, když se to tak krásně zvrhlu mimo téma).
LR SIII 240D
ASSHOLES IN MIRROR ARE BIGGER THAN THEY APPEAR!
MOPAR or NO CAR!
Uživatelský avatar
BigTwin Jirka
Offroad bůh
 
Příspěvky: 2116
Registrován: úte, 21 bře 2006 17:27

Příspěvekod harley » stř, 03 led 2007 14:55

BigTwin Jirka píše:Sakra, to je doopravdický profesionální přístup. Ty by ses tím mohl jednou živit, che che.


:lol: :lol:

No jo,no,někdo to dělat musí. :(

:lol: :lol:

Debatovat o tomhle by zabralo hodně řádek ale pro běžnou informaci to snad stačí.
Jeep Wrangler JK Unlimited-X, 3,8 V6 automat, 2,5" Teraflex lift,33"M/T Cooper

www.properform.cz
Uživatelský avatar
harley
Offorad ikona
 
Příspěvky: 7905
Registrován: pát, 14 říj 2005 08:29
Bydliště: Praha 9 Prosek

Příspěvekod Bořek » stř, 03 led 2007 23:48

ten plnící tlak je zajímavejm, asi hádám správně když si myslím že jsi uplně odpojil regulaci turba( tvoje věc uvidíš co ti na to řekne zbytek motoru)

musím ti pochválit to turbo 1,4 mám pocit že je fakt v kondici i podle toho náběhu ikdyž ten se dá dohnat natsavením čerpadla
Uživatelský avatar
Bořek
Offroad maniac
 
Příspěvky: 1136
Registrován: stř, 15 úno 2006 20:10
Bydliště: Adolfovice

Příspěvekod MATA » čtv, 04 led 2007 00:44

Turbo je novy, uplne vymenena streva. Motor by mel prezit, kdyz zije ten Chrasteckeho a ten se s preplnovanim nemazli.... :wink:
MATA
Autoškolák
 
Příspěvky: 345
Registrován: pát, 17 bře 2006 23:09

Příspěvekod Bořek » sob, 06 led 2007 18:58

no jo ale co tam chrástecký má, každej říka něco jinýho
Uživatelský avatar
Bořek
Offroad maniac
 
Příspěvky: 1136
Registrován: stř, 15 úno 2006 20:10
Bydliště: Adolfovice

PředchozíDalší

Zpět na Nissan

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků