motor rd28t graf z brzdy

...160...260...Y60...Y61...king cab...double cab... terrano...

Příspěvekod Romik » sob, 06 led 2007 19:49

MATA píše:Turbo je novy, uplne vymenena streva. Motor by mel prezit, kdyz zije ten Chrasteckeho a ten se s preplnovanim nemazli.... :wink:


Ty už tu úpravu motoru máš ? Je to tajemství , co se tam dělalo a jak to funguje ?
STK na M1, N1, O1 a O2 , T a OT, dovozy a hlavně OFFY ............
Uživatelský avatar
Romik
Offroad bůh
 
Příspěvky: 4608
Registrován: úte, 08 lis 2005 14:33
Bydliště: Krnov

Příspěvekod Husky-John » sob, 06 led 2007 22:06

Bořek píše:no jo ale co tam chrástecký má, každej říka něco jinýho


Prý s proměnnou geometrií...
Uživatelský avatar
Husky-John
Offroad bůh
 
Příspěvky: 3697
Registrován: pon, 14 lis 2005 19:05
Bydliště: Všude dobře,tak co doma..

Příspěvekod Romik » sob, 06 led 2007 22:31

Husky-John píše:
Bořek píše:no jo ale co tam chrástecký má, každej říka něco jinýho


Prý s proměnnou geometrií...


Je tam turbo s 3.0 , jen nechápu , co a kdo řídí natáčení lopatek . Ve skutečnosti je to prý děsně jednoduché............
STK na M1, N1, O1 a O2 , T a OT, dovozy a hlavně OFFY ............
Uživatelský avatar
Romik
Offroad bůh
 
Příspěvky: 4608
Registrován: úte, 08 lis 2005 14:33
Bydliště: Krnov

Příspěvekod ČAMPI » sob, 06 led 2007 22:45

Romik píše:
Husky-John píše:
Bořek píše:no jo ale co tam chrástecký má, každej říka něco jinýho


Prý s proměnnou geometrií...


Je tam turbo s 3.0 , jen nechápu , co a kdo řídí natáčení lopatek . Ve skutečnosti je to prý děsně jednoduché............


všechno je jednoduché... když se ví jak na to...

a ten velkej cooler je tam jen kvůli zvětšení množství vzduchu...
(bez vrtulí stejně moc nechladí...)

chtěl jsem se to pokusit udělat... ale nějak jsem to nestihnul.... :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
ČAMPI
Offroaďák
 
Příspěvky: 676
Registrován: úte, 25 dub 2006 07:33
Bydliště: Kousek od Prahy

Příspěvekod Stanley » čtv, 11 led 2007 03:11

Karlito píše:
a to druhé, jestli se nepletu je sloučenina NO2 (dvě)!
-ka-


...a Oxid dusný (rajský plyn) je N2O.... a ne NO2 :shock:
jinak by byl dusičitý...ale to jen tak pro přesnost... 8)
ať jsme všichni teda gramoti... :D :D :D
tel:775 995 727
Skype:beyondthelimits1

Wozembouch Team
BEYOND THE LIMITS

www.race-tech.cz
Uživatelský avatar
Stanley
Offroad maniac
 
Příspěvky: 1469
Registrován: stř, 26 črc 2006 11:54

Příspěvekod Husky-John » čtv, 11 led 2007 08:51

Stanley píše:
Karlito píše:
a to druhé, jestli se nepletu je sloučenina NO2 (dvě)!
-ka-


...a Oxid dusný (rajský plyn) je N2O.... a ne NO2 :shock:
jinak by byl dusičitý...ale to jen tak pro přesnost... 8)
ať jsme všichni teda gramoti... :D :D :D


Ný..natý... itý... ičitý... :lol:
Uživatelský avatar
Husky-John
Offroad bůh
 
Příspěvky: 3697
Registrován: pon, 14 lis 2005 19:05
Bydliště: Všude dobře,tak co doma..

Příspěvekod harley » čtv, 11 led 2007 10:05

Pro nechemiky je proto lepší říkat "NOS" !

Říkám NOS. 8) :lol:
Jeep Wrangler JK Unlimited-X, 3,8 V6 automat, 2,5" Teraflex lift,33"M/T Cooper

www.properform.cz
Uživatelský avatar
harley
Offorad ikona
 
Příspěvky: 7905
Registrován: pát, 14 říj 2005 08:29
Bydliště: Praha 9 Prosek

Příspěvekod BigTwin Jirka » čtv, 11 led 2007 11:06

harley píše:Pro nechemiky je proto lepší říkat "NOS" !

Říkám NOS. 8) :lol:


Také používám NOS. Ostatně, raději než krátkodobý nárůst výkonu mám raději mechanický kompresor, ten pracuje pořád a od volnoběhu a dá se naroubovat i na Harley-Davidson.
LR SIII 240D
ASSHOLES IN MIRROR ARE BIGGER THAN THEY APPEAR!
MOPAR or NO CAR!
Uživatelský avatar
BigTwin Jirka
Offroad bůh
 
Příspěvky: 2116
Registrován: úte, 21 bře 2006 17:27

Příspěvekod harley » čtv, 11 led 2007 11:47

No tak to samozřejmě! Já NOS beru jako hloupej doping,drogu. Moc chytrosti a umu nepotřebuješ k jeho aplikaci. Do svýho motoru bych si ho nedal a když,tak až kdybych vyčerpal všechny možnosti zvýšení výkonu motoru a využití jeho přirozenýho potenciálu.
Jeep Wrangler JK Unlimited-X, 3,8 V6 automat, 2,5" Teraflex lift,33"M/T Cooper

www.properform.cz
Uživatelský avatar
harley
Offorad ikona
 
Příspěvky: 7905
Registrován: pát, 14 říj 2005 08:29
Bydliště: Praha 9 Prosek

Příspěvekod Medic » čtv, 11 led 2007 13:47

Zaujalo ma to turbo z 3.0DDTi ako ale vyriesit ovladanie geometrie?Pani mechanici poucte nas :wink: :oops:
Uživatelský avatar
Medic
Řidič
 
Příspěvky: 463
Registrován: čtv, 28 zář 2006 09:39
Bydliště: Praha

Příspěvekod BigTwin Jirka » čtv, 11 led 2007 14:52

Medic píše:Zaujalo ma to turbo z 3.0DDTi ako ale vyriesit ovladanie geometrie?Pani mechanici poucte nas :wink: :oops:


Ovládat nač? Proč? Kam bys ho chtěl dát?
LR SIII 240D
ASSHOLES IN MIRROR ARE BIGGER THAN THEY APPEAR!
MOPAR or NO CAR!
Uživatelský avatar
BigTwin Jirka
Offroad bůh
 
Příspěvky: 2116
Registrován: úte, 21 bře 2006 17:27

Příspěvekod Medic » čtv, 11 led 2007 17:13

No 2.8 ma turbo bez variabilnej geometrie,v pripade vymeny za turbo s geometriou sa ta geometria musi nejako ovladat,nie?Aspon tak mi bolo povedane.Tak by ma zaujimalo ako taku upravu urobit aby to fungovalo.

Romik píše:Je tam turbo s 3.0 , jen nechápu , co a kdo řídí natáčení lopatek . Ve skutečnosti je to prý děsně jednoduché............
Uživatelský avatar
Medic
Řidič
 
Příspěvky: 463
Registrován: čtv, 28 zář 2006 09:39
Bydliště: Praha

Příspěvekod Petr4x4 » čtv, 11 led 2007 19:02

Medic píše:No 2.8 ma turbo bez variabilnej geometrie,v pripade vymeny za turbo s geometriou sa ta geometria musi nejako ovladat,nie?Aspon tak mi bolo povedane.Tak by ma zaujimalo ako taku upravu urobit aby to fungovalo.

Romik píše:Je tam turbo s 3.0 , jen nechápu , co a kdo řídí natáčení lopatek . Ve skutečnosti je to prý děsně jednoduché............


Myslim že se to ovládá samo v závislosti na otáčkách turba nabo tak něco.
Dneska to má každej druhej osobák (TDI)
Obrázek
Uživatelský avatar
Petr4x4
4x4exot
 
Příspěvky: 6772
Registrován: pon, 19 čer 2006 22:53

Příspěvekod Medic » čtv, 11 led 2007 19:05

Ja som hovoril s nejakym clovekom zo http://www.specialturbo.cz a tam mi tvrdili ze sa to vraj musi niecim ovladat...tak neviem,ja som si to nevymyslel:)Ak to funguje samo tak o to lepsie:)
Uživatelský avatar
Medic
Řidič
 
Příspěvky: 463
Registrován: čtv, 28 zář 2006 09:39
Bydliště: Praha

Příspěvekod BigTwin Jirka » čtv, 11 led 2007 19:19

Natáčení lopatek turba se ovládá táhlem, táhlo servotorkem, servomotorek počítačíčkem, počítačíček dává vypočítanou křivku na základě hodnot otáček motoru, otáček turba, plnícího tlaku turba, polohy pedálu plynu, teploty motoru a tak podobně. Kutilismus by musel být v tomto případě na vysoké úrovni.
LR SIII 240D
ASSHOLES IN MIRROR ARE BIGGER THAN THEY APPEAR!
MOPAR or NO CAR!
Uživatelský avatar
BigTwin Jirka
Offroad bůh
 
Příspěvky: 2116
Registrován: úte, 21 bře 2006 17:27

PředchozíDalší

Zpět na Nissan

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník