BigTwin Jirka

Všechno o motorkách...

Příspěvekod BigTwin Jirka » čtv, 30 říj 2008 18:46

bosna píše:Jirko,už máš doma krasavce?


Ještě néé. Auto už sice přišlo k dealerovi do Německa, ale hned za týden šlo zase zpátky na loď a domů: Pod sedačkou u spolujezdce je prý nějaký delší šroub a časem se prodře zespodu kůže na potahu a uvolní se sedák. Svolávají se všechna SRT 2009. Mě osobně to zní jako záminka k řešení nějakého závažnějšího problému, u nového ročníku 2009 se kvůli manuální převodovce zesilovala celá zadní náprava včetně kardanu a poloos. Dostal jsem nabídku, že můžu koupi zrušit a počkat si na ročník 2010, kdy se mají montovat motory 6.4 namísto 6.1 . Jenže to bych si asi nikdy nic nekoupil a pořád bych jenom na něco čekal. Anebo si můžu koupit nějakou velkosériovou tuctovku, jako je třeba nové Camaro 2010 (už se berou objednávky a auta se začnou chrlit od dubna 2009). No nic, letos už si kvůli počasí stejně nezajezdím, venku to vypadá jen na parádní ježdění v blátě a snad už i na sněhu.
LR SIII 240D
ASSHOLES IN MIRROR ARE BIGGER THAN THEY APPEAR!
MOPAR or NO CAR!
Uživatelský avatar
BigTwin Jirka
Offroad bůh
 
Příspěvky: 2116
Registrován: úte, 21 bře 2006 17:27

Příspěvekod bosna » čtv, 30 říj 2008 18:56

Tak to máš docela pech. :cry:
Buď cestu najdu,nebo si udělám vlastní.
tel.603259690
Uživatelský avatar
bosna
Offroad bůh
 
Příspěvky: 3110
Registrován: sob, 16 zář 2006 07:42
Bydliště: Kladno

Příspěvekod harley » čtv, 30 říj 2008 23:00

No ale 6,4 je 6,4 8) :lol:

A nebo co si pořídit tuhle parodii?
http://www.novinky.cz/clanek/153067-nas ... lejsi.html

To by si s tím vyjebal! :D :D :D
Jeep Wrangler JK Unlimited-X, 3,8 V6 automat, 2,5" Teraflex lift,33"M/T Cooper

www.properform.cz
Uživatelský avatar
harley
Offorad ikona
 
Příspěvky: 7905
Registrován: pát, 14 říj 2005 08:29
Bydliště: Praha 9 Prosek

Příspěvekod BigTwin Jirka » pát, 31 říj 2008 14:06

harley píše:No ale 6,4 je 6,4 8) :lol:

A nebo co si pořídit tuhle parodii?
http://www.novinky.cz/clanek/153067-nas ... lejsi.html

To by si s tím vyjebal! :D :D :D


Jo, to bych vyjebal sám se sebou! Já chci muscle káru, to je něco jiného. Jo, brácha jde v pondělí napodruhé s autem do výzkumáku: Napoprvé se hrozně divil, že si někdo v Praze všiml, že nemá katalyzátory, ale to bylo asi tím, že si při nastartování museli všichni zacpat uši, che che.

Já si chci nadělit pod stromeček tahle nová řidítka od Wild1
Obrázek
a rád bych znal Tvůj názor: Mám rám 6" natažený (jen dopředu), 4" snížený v krku a úhel 40°. Ta řidítka co tam prozatím mám je jen ohnutá rovná trubka v riserech a la Deuce. Tahle řidítka jsou zatím nejhezčí, co jsem kde našel. Nebo bys měl nějaký jiný tip? Tady na těch obrázcích je vidět geometrie rámu a provedení uchycení řidítek (standardní rozteč HD):
Obrázek
Obrázek
LR SIII 240D
ASSHOLES IN MIRROR ARE BIGGER THAN THEY APPEAR!
MOPAR or NO CAR!
Uživatelský avatar
BigTwin Jirka
Offroad bůh
 
Příspěvky: 2116
Registrován: úte, 21 bře 2006 17:27

Příspěvekod harley » pát, 31 říj 2008 14:24

Já tyhle dost často montoval v poslední době .Na tenhle styl customů se hodí ale mě se s nima blbě jezdí.Mě se vůbec blbě jezdí s řidítkama který nejsou v ose vidlice,nebo lehce před ní a jsou li takhle natažený k jezdci. Nevyhovuje mi geometrie zatáčení a ani posez,kterej,ač máš řidítka rovný a nízký,tak sedíš vzpřímeně.

Hodit se ti na motorku budou,Wild1 je dělá v 1 1/4" to je taky hezčí než palcový,taky seš na tenhle styl řidítek zvyklej .

Já když si koupil onehdá v USA motorku,tak byla v úpravě ala Arlen Ness.Včetně těhle(takovejch) řidítek..Vypadalo to celkově pěkně ale po třech tejdnech ježdění tam,letěly :)

Když koukám na fotky Tvýho bike,tak se mi možná víc líbí ty jak máš teď v kombinaci s Deuce risers. Akorát bych je sklopil aby netrčely nahoru ale šly s podélnou osou při pohledu s boku. Motorku to pak víc splacatí. A nebo je sklopit lehce dolů.Pak zase motorka působí víc jako retro závoďák.
Aspoň tak to dle fotek působí,že jsou nahoru.
U těch co máš se ale blbě ukrývá elektrika.. Ty Wild1 mají dutý nástavce a výřezy až u brejlý.Takže kablíky můžou vylést až dole.
Jeep Wrangler JK Unlimited-X, 3,8 V6 automat, 2,5" Teraflex lift,33"M/T Cooper

www.properform.cz
Uživatelský avatar
harley
Offorad ikona
 
Příspěvky: 7905
Registrován: pát, 14 říj 2005 08:29
Bydliště: Praha 9 Prosek

Příspěvekod BigTwin Jirka » pát, 31 říj 2008 14:38

harley píše:Když koukám na fotky Tvýho bike,tak se mi možná víc líbí ty jak máš teď v kombinaci s Deuce risers. Akorát bych je sklopil aby netrčely nahoru ale šly s podélnou osou při pohledu s boku. Motorku to pak víc splacatí. A nebo je sklopit lehce dolů.Pak zase motorka působí víc jako retro závoďák.
Aspoň tak to dle fotek působí,že jsou nahoru.
U těch co máš se ale blbě ukrývá elektrika.. Ty Wild1 mají dutý nástavce a výřezy až u brejlý.Takže kablíky můžou vylést až dole.


To se ví, že jsou ta řidítka zvedlá nahoru, původně jsem to měl vypočítané přesně tak, jak říkáš. Bohužel, jinak to nešlo z toho důvodu, že při otočení do krajních poloh docházelo ke kontaktu s nádrží. Ale proto jsem dělal jen provizorní řidítka, počítal jsem s tím, že se vymění podle toho, jak mi sednou.

O tom ukrývání kabelů mi ani nemluv, je to piplačka na hodně dlouhých večerů, jenže mě je to fuk, dělám to zadarmo a pro sebe. Z prostorových důvodů tam nemůžu napasovat žádné konektory a případná výměna řidítek se protáhne na týdny. Proto jsem si to nechal na zimu. Jo a ještě to mám v triple-tree odpružené polyuretanem.
LR SIII 240D
ASSHOLES IN MIRROR ARE BIGGER THAN THEY APPEAR!
MOPAR or NO CAR!
Uživatelský avatar
BigTwin Jirka
Offroad bůh
 
Příspěvky: 2116
Registrován: úte, 21 bře 2006 17:27

Příspěvekod harley » pát, 31 říj 2008 14:56

No,s rejdem a hlavně u velkejch náklonů,je to často boj o kompromis. Jen abys nebyl s těma novejma na tom ještě hůř.tam už pak nemáš jak samotnejma řidítkama uhnout a příjde mi úhel jejich nástavců větší.Ale zase se to pak dostává nad užší a nižší část nádrže.No ale stejně nevím,nevím.
Nejlíp se preacuje s řidítkama,který jsou na přímejch nástavcích.

Elektrika do řidítek je pro mě už rutina.Pokud sou origo zásuvky,Deutch typ,tak je to legrace,trochu horší je,když je to bez zásuvek ale ono je to skoro na stejno,když se kabeláž musí nastavovat. Zásuvky sou fajn ale nejlepší spoj,je sletovanej.
Kabeláž do řidítek je skoro povinost.venkem je to silně degustovní.

Silentbloky v brejlích sou taky nutnost.Akorát při vysokejch a nebo i takhle nakloněnejch řidítkách dosti trpí a vymačkávají se.Poly sou na tohle super.
Jeep Wrangler JK Unlimited-X, 3,8 V6 automat, 2,5" Teraflex lift,33"M/T Cooper

www.properform.cz
Uživatelský avatar
harley
Offorad ikona
 
Příspěvky: 7905
Registrován: pát, 14 říj 2005 08:29
Bydliště: Praha 9 Prosek

Příspěvekod BigTwin Jirka » pát, 31 říj 2008 17:47

harley píše:No,s rejdem a hlavně u velkejch náklonů,je to často boj o kompromis. Jen abys nebyl s těma novejma na tom ještě hůř.tam už pak nemáš jak samotnejma řidítkama uhnout a příjde mi úhel jejich nástavců větší.Ale zase se to pak dostává nad užší a nižší část nádrže.No ale stejně nevím,nevím.


Proto se s Tebou radím, abych pak nečuměl na ten svařenec. Další možná cesta by byla samovýroba řidítek, ale na tu cenu jako u W1 se nedostanu ani omylem, to bych už spíš risknul tu jejich konfekci a v nejhorším případě bych se je snažil prodat třeba v Properformu, che che.

harley píše:Nejlíp se preacuje s řidítkama,který jsou na přímejch nástavcích.

Já vím, ale když mě se tyhle rovné právě vůbec nelíbí, jak to trčí z brejlí nahorů.
LR SIII 240D
ASSHOLES IN MIRROR ARE BIGGER THAN THEY APPEAR!
MOPAR or NO CAR!
Uživatelský avatar
BigTwin Jirka
Offroad bůh
 
Příspěvky: 2116
Registrován: úte, 21 bře 2006 17:27

Příspěvekod harley » pát, 31 říj 2008 21:10

Já taky nemyslím nějaký antény. Většina motorek co dělám,je na co nejkratších aby řidítka byly co nejblíž brejlím

http://www.properform.cz/stavby.htm

Tady jsou natažený k sobě nástavcema.není to tolik jako u řidítek Wild1 ale přesto v rejdu je to pintlich u nádrže lankama od plynu.
Musel jsem na jednu stranu dělat menší rejd. A to je jen 30°úhel krku plus 6°náklon v brejlích.
Obrázek

Obrázek

Těžko radit jestli ti to výjde.Co motorka to kus.Je tu moc kombinací dílů.který to ovlivňujou. Ještě kdybys měl nějaký custom ovladače ale tyhle OEM v chromu jsou hodně veliký a hlavně překážej lanka.U custom se dá rychlopal dát třeba na ležato ,což tady nejde.
Ještě někdy pomůže nechat jen tažný lanko,vratný zrušit.
Jeep Wrangler JK Unlimited-X, 3,8 V6 automat, 2,5" Teraflex lift,33"M/T Cooper

www.properform.cz
Uživatelský avatar
harley
Offorad ikona
 
Příspěvky: 7905
Registrován: pát, 14 říj 2005 08:29
Bydliště: Praha 9 Prosek

Příspěvekod BigTwin Jirka » ned, 02 lis 2008 20:23

Harleyi, ještě jsem neviděl, že by od vás z dílny vyšel nějaký nepovedený zmetek, samá hezká motorka. Jak to děláš se zákazníky, co po vás chtějí hovadiny? Lámeš o ně lopatu?

Asi risknu ty W1, jak jsem psal. Pokud by to nějak nevyšlo, není nijak moc peněz a až potom (když by to neklaplo) bych si udělal klacky podle svého z nerezu do těch představců Deuce, co tam mám. Díky za rady.
LR SIII 240D
ASSHOLES IN MIRROR ARE BIGGER THAN THEY APPEAR!
MOPAR or NO CAR!
Uživatelský avatar
BigTwin Jirka
Offroad bůh
 
Příspěvky: 2116
Registrován: úte, 21 bře 2006 17:27

Příspěvekod harley » ned, 02 lis 2008 21:56

Většinou jim to rozmluvím.Upřednosťnuju maximální funkčnost a výdrž. Samozřejmě stejně s dizajnem. Kdo si to rozmluvit nenechá,jde jinam.Tam,kde mu namažou med kolem huby.Já většinou začínám,s tím,co může přijít za problém.
Ta na fotce má ale taky kompromis. Je to bržděná řemenice.Teda jde spíš o ten sekundární převod. Já nejsem moc zastáncem řemenů nad 100Hp a tady je jich 150.
Pán byl seznámem s možností problémů a souhlasil. Navíc on tu motorku má jen na popojíždění a né nějaký daleký cesty.
Ale vzhledově ale i přímo funkčně,je to perfektní.

Když ti to s těma W1 řidítkama nevýjde,tak mi je hodíš do krámu a prodáme je. 8)
Nebudou se nazlátlý nerez řidítka mlátit s chromem na vidlicích?
Jeep Wrangler JK Unlimited-X, 3,8 V6 automat, 2,5" Teraflex lift,33"M/T Cooper

www.properform.cz
Uživatelský avatar
harley
Offorad ikona
 
Příspěvky: 7905
Registrován: pát, 14 říj 2005 08:29
Bydliště: Praha 9 Prosek

Příspěvekod koncak » úte, 04 lis 2008 13:39

harley píše:Většinou jim to rozmluvím.Upřednosťnuju maximální funkčnost a výdrž. Samozřejmě stejně s dizajnem. Kdo si to rozmluvit nenechá,jde jinam.Tam,kde mu namažou med kolem huby.Já většinou začínám,s tím,co může přijít za problém.
Ta na fotce má ale taky kompromis. Je to bržděná řemenice.Teda jde spíš o ten sekundární převod. Já nejsem moc zastáncem řemenů nad 100Hp a tady je jich 150.
Pán byl seznámem s možností problémů a souhlasil. Navíc on tu motorku má jen na popojíždění a né nějaký daleký cesty.
Ale vzhledově ale i přímo funkčně,je to perfektní.

Když ti to s těma W1 řidítkama nevýjde,tak mi je hodíš do krámu a prodáme je. 8)
Nebudou se nazlátlý nerez řidítka mlátit s chromem na vidlicích?

ze vam dotoho skacu.jenom dotaz jak se to pak resi s papirama?
mam na mysli,postavis masinu a pak?
POLARIS SPORTSMAN 850XP-eps

Obrázek
Uživatelský avatar
koncak
Z jiné planety
 
Příspěvky: 4683
Registrován: úte, 09 říj 2007 20:12
Bydliště: praha vychod...603965311. koncak@quick.cz

Příspěvekod harley » úte, 04 lis 2008 13:44

...a pak jí dáš na papíry! :lol:

Pokud se nepřestavuje už registrovaná,tak těžce a draze .Zhruba 70-80tis.

Někdo to má jako "dvojče" k jinýmu HD,někdo někde koupí jen papíry. Těch je ale málo a sou tak kolem kila.Když jsou.
Jeep Wrangler JK Unlimited-X, 3,8 V6 automat, 2,5" Teraflex lift,33"M/T Cooper

www.properform.cz
Uživatelský avatar
harley
Offorad ikona
 
Příspěvky: 7905
Registrován: pát, 14 říj 2005 08:29
Bydliště: Praha 9 Prosek

Příspěvekod koncak » úte, 04 lis 2008 13:50

harley píše:...a pak jí dáš na papíry! :lol:

Pokud se nepřestavuje už registrovaná,tak těžce a draze .Zhruba 70-80tis.

Někdo to má jako "dvojče" k jinýmu HD,někdo někde koupí jen papíry. Těch je ale málo a sou tak kolem kila.Když jsou.


tak sem si to myslel dobre.protoze sem byl svedkem lincovani na stk kdys si kamos delal dovozovu kontrolu a na masine mnel spoustu upravenych nebo jinak vymenenych dilu.v tomhle state jeto hnus.cose tyce tehle veci,na jednu stranu ti zakazou jezdit v sice upravenym ale plne funkcnim stroji a na druhe strane se staci podivat v jakym stavu jsou tak rikajc veterani skodice.a jine starsi ale originalni vozy.
POLARIS SPORTSMAN 850XP-eps

Obrázek
Uživatelský avatar
koncak
Z jiné planety
 
Příspěvky: 4683
Registrován: úte, 09 říj 2007 20:12
Bydliště: praha vychod...603965311. koncak@quick.cz

Příspěvekod harley » úte, 04 lis 2008 14:00

Jo,v tomhle směru je to blbý . Čekal jsem od vztupu do EU srovnání s Německem,který je normálně hodně přísný,přesto máš možnost legálně zaplacenejch vyjímek a uznávání TüV .U nás můžeš mít díl stokrát homologovanej pro EU,přesto ho úřady neberou.Jedině česká zkušebna a to je nesmysl.
Jeep Wrangler JK Unlimited-X, 3,8 V6 automat, 2,5" Teraflex lift,33"M/T Cooper

www.properform.cz
Uživatelský avatar
harley
Offorad ikona
 
Příspěvky: 7905
Registrován: pát, 14 říj 2005 08:29
Bydliště: Praha 9 Prosek

PředchozíDalší

Zpět na Motorky

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník